CTA button

Be a Hubster!

Advertising media planning, buying and strategy

Advertising media planning, buying and strategy

Vineri, 29 iunie, 2018, 10 AM – 7 PM
“Advertising media planning, buying and strategy” este un seminar dedicat:

• Departamentelor de marketing ale clientilor de publicitate, persoanelor care ocupa functiile de brand manager, brand executive sau accont executive in cadrul departamentelor de marketing ale clientilor de publicitate.
• Agentiilor de creatie si strategie, tuturor celor care sunt implicati in conceperea strategiilor de comunicare pentru clientii de publicitate.
• Studentilor din facultatile de comunicare, cei care se gandesc sa inceapa o cariera in publicitate, chiar daca nu exact in media planning.
• Studentilor din facultatile de comunicare, cei care se gandesc ca profesia de media planner este una atractiva pentru ei si li se potriveste.

Despre ce este acest curs? Despre media!

Aproximativ 80% din bugetele de publicitate sunt investite in media:
– un foarte bun motiv pentru un brand manager sa acorde timp pentru a intelege procesul de planning, buying si mai ales procesul strategic de media.

Media este o disciplina exacta, opereaza cu notiuni si reguli bine stabilite:
– in cele 8 ore de curs, participantii se vor familiariza cu principalele notiuni de media, vor afla cum “functioneaza” ele, ce este concret in spatele acronimelor GRP si TRP dar nu numai.

Media este mai degraba strategie decat pret:
– optimizarea unui buget de media incepe din faza de strategie.
– adevaratul saving de buget este o strategie corecta.
– participantii vor afla de ce in media strategia este mai importanta decat pretul, dar vor afla si care pot fi cheile de verificare ale unei strategii de media corect ajustate si corect implementate.

Strategia incepe cu un brief bun:
– cursul isi propune sa ajute brand managerii in creionarea unor brief uri de media realiste si cat mai utile pentru departamentele de media din agentiile de publicitate, sa-si ajusteze asteptarile referitoare la rezultatele cuantificabile si necuantificabile ale unei campanii de media.
– cursul va fi un instrument util si practic pentru imbunatatirea comunicarii intre departamentul de marketing si agentia de media.

Trainerul evenimentului este Ruxandra Muntean:

• Director de Media la NEXT Advertising.
• Pasionata de strategie de media si de intelegera pietei si afacerii clientului pentru a dezvolta si implementa cea mai eficienta strategie de media.
• A implementat si coordonat timp de peste 15 ani campanii de media pentru: Albalact, Banca Transilvania, Biofarm, Dufa, Deutek, Casa Noastra, Unirea, Murfatlar, UPC, Ulker, Medlife si multi altii.
• A condus echipe de media care au implementat strategii de media eficiente, care au dus rezultate reale, masurabile in vanzarile clientului, multe dintre ele premiate cu Effie.
• A instruit media planneri care au evoluat si au facut din media o cariera cu satisfactii.
• Are convingerea ca media este mult mai mult decat pretul de achizitie al spatiului publicitar.

Agenda evenimentului:
• Despre marketing si media planning- trainerul isi propune sa arate cat este de important intregul context si procesul decizional pentru stabilirea unei strategii de media eficienta si eficace.
• Studiu de caz: lansarea brandului Fulga in 2004
• Teorie de media: target group, univers, GRP, TRP, rating, share, afinitate, CPP, CPM,TCPP (dezlegarea misterelor acronimelor din media planning)

Pauza de masa (13:00 -14:00)

• Reach, frecventa si continuitate – elementele cheie in media planning, intelegerea lor
• Strategie de media: modele de reach, stabilirea Minim Effective Frequency, Effective Reach
• Tactici de media
• Intrebari si raspunsuri – discutii libere

Tutorial – Online Event Management with the ticketing solution from XING Events

Comments