Trecerea de la starea de urgenta la cea de alerta pe teritoriul statului roman a generat destinderea anumitor masuri, printre care posibilitatea reluarii activitatilor unor companii si a diverselor entitati comerciale. Atat angajatorii, cat si angajatii isi pot relua activitatea, dar numai respectand un set de reguli necesare pentru siguranta indivizilor si a personalului propriu-zis. 

Incepand cu data de 18 mai 2020, ClujHub si-a redeschis usile, implementand un set de reguli care survin in conformitatea contextului actual. Echipa ClujHub isi manifesta increderea si garanteaza faptul ca spatiul este pregatit pentru primirea membrilor. In acest sens, anuntand noile masuri puse in practica pentru siguranta comunitatii, accesul in spatiul de coworking se realizeaza prin intermediului scarilor, fiind implementat sistemul de tip: o singura intrare – o singura iesire, atat la intrarea in hub, precum si in zonele comune. 

Termoscanarea la intrare, precum si comunicarea setului nou de reguli de conduita sunt doua masuri adoptate in aceasta directie. Birourile sunt distantate la cel putin 2 m. unul fata de altul, regula fiind valabila atat in zona bucatariei, cat si in zona terasei. Au fost amplasate dispozitive de dezinfectare a mainilor la bai, in bucatarie si la intrarea in hub. De asemenea, au fost create noi zone de lucru pentru a pastra distanta recomandata si atmosfera unui mediu sigur.

Corespondenta este supusa unui proces de dezinfectare, ca ulterior sa fie predata membrilor. Pornind din necesitatea de a evita aglomeratia, spatiul a fost aprovizionat cu un numar suplimentar de aparate pentru apa si cafea. La un interval de trei ore locatia este igienizata. Membrii vor trebui sa poarte masti si sa tina cont de regulile de distantare sociala. Atat in zona receptiei, cat si in cea a bucatariei au fost create linii de demarcatie pentru a minimiza contactul fizic.

Pe parcursul zilei se proiecteaza prin intermediul mediilor digitale din locatie informatii primordiale pentru membrii hub-ului, precum simptome sau noi reguli de conduita. Membrii se angajeaza sa respecte toate masurile implemetate in cadrul hub-ului; masuri adoptate in urma recomandarilor si regulilor transmise de institutiile abilitate.

Cu un spatiu total de 2.500 de metri patrati, ClujHub ofera spatii de birouri private pentru echipe, un spatiu deschis de coworking, sali de intalnire si sali de evenimente, care pot gazdui intre 30 si 250 de persoane. De asemenea, hub-ul beneficiaza de terasa si gradina urbana, zona de atentie si de relaxare, biblioteca si zona de colaborare. 

In ceea ce priveste evenimentele, ClujHub a dezvoltat peste 20 de webinarii, prezentari si evenimente de networking. In acest fel, echipa se bucura de convingerea ca poate oferi un plus de valoare clientilor hub-ului. In continuare, clientii pot beneficia de aceasta experienta prin evenimentele organizate online. In plus, ClujHub isi propune ca prin intermediul canalelor de comunicare (interne si externe) sa gazduiasca in comunitatea online evenimente relevante si de interes pentru cat mai multe comunitati.

Share
Go Top