Prețuri
Abonamente Coworking
Opțiuni flexible, adaptate programului tău. Lucrează de aici, participă la evenimente inedite, conectează-te cu experți, colaborează, construiește parteneriate, lansează-ți ideea într-un mediu stimulant și creativ.
- Toate pachetele conțin:
- Apă, ceai, cafea nelimitate
- Birotică & Papetărie
- Printing & Scanning
- Community events
- Urban garden
- Curierat
- Access meeting room
- Toate pachetele conțin:
- - Apă, ceai, cafea nelimitate
- - Birotică și Papetarie
- - Printing & Scanning
- - Community events
- - Urban garden
- - Curierat
- - Access meeting room
- Adaugă addons:
- Locker: 20 €
- Masa XL: 20 €
- Monitor: 20 €
- Standing desk - 20 €
- Birou fix - 20 €
- Adaugă addons:
- - Locker: 20 €
- - Masa XL: 20 €
- - Monitor: 20 €
- Standing desk - 20 €
- Birou fix - 20 €
Alege număr intrari
Luni – Vineri – 9:00 – 20:00
Click mai jos pentru a alege
numărul de intrări pe care dorești să îl ai în abonament
-€ / lună
- Preț calculat per intrare: - € / zi
- Acces vizitator full day: -
- Sediu social / punct de lucru: -
La prețurile afișate se aplică TVA
Prețuri Birouri private
Alege biroul pe măsura a ceea ce-ți dorești
- Toate birourile au acces la:
- Apă/ceai/cafea nelimitate
- Birotică și Papetarie
- Printing & Scanning
- ClujHub events
- Urban garden
- Toate birourile au acces la:
- Apă/ceai/cafea nelimitate
- Birotică și Papetarie
- Printing & Scanning
- ClujHub events
- Urban garden
3 opțiuni cu prețul pornind de la 200 euro + TVA/ workstation. Închiriază pentru tine și echipa ta un birou în care să pui bazele celor mai importante proiecte. Ai parte de servicii incluse în fiecare opțiiune: sediu social/punct de lucru, curierat, secretariat și recepție, climatizare, mobilier, internet de mare viteză, meeting rooms, utilități, zonă de servire a mesei, bucătărie utilată complet. Selectează varianta care se pliază nevoilor tale.
Detalii costuri săli de conferințe
Costul unei săli de evenimente: conferință, workshop, lansare de produs, variază în funcție de anumiți parametri. Printre aceștia menționăm intervalul orar, numărul de participanți, capacitate sală, dotările necesare. În funcție de aceștia prețul poate varia.
- La cerere se pot include :
- Apă/ceai/cafea
- Sistem audio
- Fllipchart&Whiteboard
- Proiector și ecran
- Servicii catering
- La cerere se pot include :
- Apă/ceai/cafea
- Sistem audio
- Fllipchart&Whiteboard
- Proiector și ecran
- Servicii catering
Dacă dorești o ofertă personalizată pentru evenimentul tău, ne poți contacta oricând prin email sau la telefon 0740.021.644.